مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-20حوادث

توقیف یک فروند شناور حامل 30هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان هرمزگان صبح امروز اظهار داشت: به دستور دادستان عمومی و انقلاب قشم، مأموران پایگاه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور حامل  30هزار لیتر سوخت قاچاق، نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

وی تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله بزرگ سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با رصد اطلاعاتی و در عملیات منسجم مرزبانان دریایی، شناور مورد نظر، شناسایی و توقیف شد.

 قهرمانی در ادامه افزود: مبارزه با قاچاق به ویژه قاچاق سوخت از اولویت های دادگستری هرمزگان به منظور حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است که این مهم با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت و از طریق کارآمدسازی نظارت ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می شود.

  رییس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت نهاد های مردمی و دیده بانان پیشگیری در جهت مقابله با جرایم و آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان سوخت از طریق مراجعه به سامانه سجام به آدرس اینترنتی Sajam.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف یک فروند شناور حامل 30هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم

توقیف یک فروند شناور حامل 30هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم