مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 14:022022-03-20حوادث

شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی توسط پلیس فتای کرمانشاه


‍ رییس پلیس فتای استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی توسط پلیس فتای کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس علی کسانی اظهار کرد: در پی مراجعه خانم جوانی با مرجوعه قضایی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکواییه خود مبنی اینکه شخصی ناشناس از طریق دایرکت شبکه اجتماعی اینستاگرام، وی و دوستان و آشنایانش را تهدید کرده که این کار باعث برهم زدن آرامش روحی و روانی و رعب و وحشت اطرافیانش و در ادامه اخراج از محل کارش شده است، بر همین اساس موضوع برای پیگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد شخصی با ایجاد یک پیج اینستاگرام با شناخت کامل از خانواده شاکیه با تهدید و فحاشی از دنبال کننده های خانم جوان می خواهد سریعاً ایشان را بلاک کنند در غیر این صورت به اقدامات جنون آمیز دست خواهد زد.

رییس پلیس فتای استان کرمانشاه تصریح کرد: با تحقیقات فنی و بررسی های انجام شده سرانجام متهم شناسایی شد و بر همین اساس شاکیه اذعان داشت شخص مذکور آشنا و همسر سابق وی بوده است و بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضایی شخص مربوطه دستگیر شد.

کسانی ادامه داد: متهم پس از دستگیری در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد که با هوشیاری کارشناسان پلیس فتا و روبه رو شدن با ادله دیجیتال جمع آوری شده، لب به سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی توسط پلیس فتای کرمانشاه

شناسایی و دستگیری مزاحم اینترنتی توسط پلیس فتای کرمانشاه