مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 14:272022-03-20سياسي

حجت الاسلام شفیعی نقش مهمی در افشای اسلام آمریکایی داشت


حجت الاسلام محسن شفیعی همواره در تبیین خط امام و رهبری، افشای اسلام آمریکایی و مقابله با اشرافیت تلاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد وحیدی، وزیر کشور در پیامی به آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، درگذشت فرزند وی را تسلیت گفت.

متن این به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون محضر مبارک حضرت آیت الله سید علی شفیعی نماینده محترم مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی را که پس از سال ها مجاهدت در جهاد تبیین و بصیرت، به برادر شهیدش پیوست، تسلیت عرض می کنم.

این فقید سعید همواره در تبیین خط امام و رهبری، افشای اسلام آمریکایی، مقابله با اشرافیت، بصیرت افزایی و روشنگری در جهت تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب در جهاد تبیین سر از پای نشناخت و هر جا که مجالی بود، با گفتار و نوشتار به یاری ولی خدا در عصر حاضر می شتافت.

او چهره ای همیشه خندان و سنگ صبور دوستان بود و سلوک نبوی را برای ایمان آوردن مهم تر از گفتار می دانست و با غیر السن، همه را به راه سعادت، معرفت و بصیرت فرامی خواند.

این روحانی جلیل القدر، معنای دین را جز حب و محبت نمی دانست و متواضعانه با اخلاق نکو، چراغ راهی برای آنهایی بود که در ظلمات تبلیغات دروغین و انحراف، دچار تزلزل شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام شفیعی نقش مهمی در افشای اسلام آمریکایی داشت

حجت الاسلام شفیعی نقش مهمی در افشای اسلام آمریکایی داشت