مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-20سياسي

تکمیل صحن پیامبراعظم(ص) در حرم حضرت معصومه(س)


معاون اجرایی حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به بهره برداری از ضلع جنوبی صحن پیامبر اعظم(ص) همزمان با آغاز سال 1401، گفت: با دستور رییس جمهور و اختصاص منابع، - هادی محمودنژاد در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به روند افزایشی حضور زائران در حرم بانوی کرامت، اظهار کرد: با توجه به تاکید آیت الله سعیدی به ارائه خدمات مطلوب به زائران و عنایت تولیت معظم آستان مقدس، ضلع جنوبی صحن پیامبر اعظم(ص) توسط سازمان مجری پروژه و وزارت راه و شهرسازی در آستانه تحویل سال 1401 در اختیار آستان مقدس قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه احداث صحن پیامبر اعظم(ص) و شبستان زیرین این صحن با عنوان شبستان فاطمی از اواخر دهه 80 آغاز شده است، گفت: فاز دوم این طرح که صحن پیامبر اعظم(ص) است همزمان با آغاز سال 1401 به صورت کامل در اختیار زائران قرار می گیرد و فاز پایانی با نام شبستان فاطمی نیز تا پایان سال جدید به بهره برداری می رسد.

معاون اجرایی آستان مقدس بانوی کرامت افزود: سفر رییس جمهور به قم در تکمیل این پروژه تاثیرگذار بوده و با تخصیص منابعی که با دستور ایشان انجام شده است، به امید خدا سرعت پروژه افزایش خواهد داشت.

وی گفت: ضلع شمالی صحن پیامبر اعظم (ص) و کتابخانه آستان مقدس در این صحن به عنوان فاز نخست چند سالی است که در اختیار زائران قرار دارد و در مجموع ظرفیت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل صحن پیامبراعظم(ص) در حرم حضرت معصومه(س)

تکمیل صحن پیامبراعظم(ص) در حرم حضرت معصومه(س)