مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-20سياسي

160 آموزشگاه و 7 مرکز رفاهی آموزشی برای اقامت مسافران در نظر گرفته شد


ستاد اسکان نوروزی آموزش وپرورش لرستان برای میزبانی از مسافران نوروزی 160 آموزشگاه و 7 مرکز رفاهی آموزشی در نظر گرفته شده است.

- ، آیین افتتاحیه ستاد اسکان اجرایی خدمات سفر لرستان 1401 با حضور فرماندار خرم آباد، سرپرست آموزش و پرورش لرستان و جمعی از مسئولان شهرستانی امروز یکشنبه در مدرسه حضرت خدیجه کبری برگزار شد.

به گفته مسئولان استان، ستاد اسکان نوروزی لرستان برای میزبانی از میهمانان 10 پایگاه، 160 آموزشگاه با ظرفیت 1400 اتاق و 7 مرکز رفاهی آموزشی با ظرفیت 125 اتاق در سراسر استان تدارک دیده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خرم آباد و رییس ستاد اسکان نوروزی لرستان در این مراسم گفت: میزبانی مطلوب از مهمانان نوروزی نتیجه تلاش و زحمات همکارانی است که از زمان استراحت خود می گذرند و برای خدمت رسانی به همنوعان خود، شبانه روزی آماده انجام وظایف خود هستند.

پرویز محسنی تصریح کرد: ویژگی های یک میزبان خوب شامل صمیمیت، بزرگواری و سعه صدر است و مهمان نوازی یکی از خصوصیات مردم دیار بزرگ لرستان است.

وی افزود: استان لرستان دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوانی است که باید به نحو شایسته تدارک سفرهای نوروزی را داشته باشد و این امر میسر نیست مگر با همکاری همه دستگاه ها و نهادها که در همین راستا ستاد اسکان نوروزی با همه امکانات خود آماده میزبان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 آموزشگاه و 7 مرکز رفاهی آموزشی برای اقامت مسافران در نظر گرفته شد

160 آموزشگاه و 7 مرکز رفاهی آموزشی برای اقامت مسافران در نظر گرفته شد