مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-20اقتصادي

صدای در گلو خفته مردم رحمت آباد زرقان/ گره های کور در زندگی کشاورزان


بیش از 2 سال از ارتقای زرقان به شهرستان که دارای دو بخش مرکزی و رحمت آباد است، می گذرد اما هنوز ادارات مختلف جز بخشداری در بخش رحمت آباد مستقر نیستند و مردم همچون گذشته باید برای پیگیری امور جاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دستان پینه بسته اش خبر از رنج و تلاشی می دهد که برای یافتن لقمه ای نان حلال شبانه روزی شده است.

وی می گوید: 60 سال است در مزرعه خود مشغول کشاورزی هستم و در این مدت به ویژه در چند دهه اخیر با  فراز و نشیب های متعددی به ویژه بحران خشکسالی، کم آبی  و نیز دیگر حوادث روبه رو به بوده و در این راستا ضرر و زیان های زیادی متحمل شده ام.

این کشاورز اهل زرقان از عدم حمایت دولت مردان و مسئولان گلایه کرده و ادامه می دهد: این مسکلات را در حالی پشت سر می گذاریم که حمایتی از ما نمی شود.

نبود مدیریت صحیح، عامل مهاجرت روستاییان به شهر ها یکی دیگر از کشاورزان می گوید: به دلیل بی توجهی مدیران  بخش کشاورزی و همچنین بروز خشکسالی ها، با خانواده مجبور به ترک روستا شده و هم اکنون به عنوان حاشیه نشین در گوشه ای از این شهر با انواع ناهنجاری ها در آلونکی با 6 نفر از اعضای خانواده روزگار می گذرانم.

وی گفت: همه خانواده هایی که در حاشیه شهرها زندگی می کنند با مشکلات یکسانی مجبور به مهاجرت اجباری از روستا به شهر شده اند، از این رو از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای در گلو خفته مردم رحمت آباد زرقان/ گره های کور در زندگی کشاورزان

صدای در گلو خفته مردم رحمت آباد زرقان/ گره های کور در زندگی کشاورزان