مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-20اقتصادي

زمستان در مازندران خیال رفتن ندارد/ هشدار زرد هواشناسی برای نخستین روزهای سال


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در روزهای نخستین سال و صدور هشدار سطح زرد از اول تا سوم نوروز در استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی در روزهای نخستین سال و صدور هشدار سطح زرد از اول تا سوم نوروز در استان خبر داد.

احمد اسدی در گفت وگو با ایسنا از هشدار سطح زرد هواشناسی در مازندران خبر داد و در توصیف سامانه بارشی اظهار کرد: آغاز فعالیت سامانه سرد بارشی از عصر روز دوشنبه اول فروردین تا روز چهارشنبه 3 فروردین 1401 خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به نوع مخاطره این سامانه بارشی گفت: بارندگی متناوب باران که در ارتفاعات به صورت باران و برف خواهد بود به همراه کاهش دما و وزش باد برای این روزها پیش بینی می شود که از نیمه غربی استان آغاز خواهد شد.

اسدی با اشاره تاثیرات این سامانه بارشی گفت: کاهش دید، لغزندگی، احتمال ریزش سنگ و اختلال در تردد جاده ها و محورهای کوهستانی و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی در مناطق ساحلی و جلگه ای از پیامدهای این سامانه بارشی خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی در توصیه ای گفت: به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، احتیاط در تردد ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمستان در مازندران خیال رفتن ندارد/ هشدار زرد هواشناسی برای نخستین روزهای سال

زمستان در مازندران خیال رفتن ندارد/ هشدار زرد هواشناسی برای نخستین روزهای سال