مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 19:072022-03-20حوادث

اعلام محدودیت های ترافیکی در لرستان


رییس پلیس راه لرستان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم خرم آباد-پلدختر و آزادراه خرم آباد - اراک در ایام نوروزی خبر داد.

- سرهنگ محمد زارعی امروز 29 اسفندماه، اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن وضعیت تردد و اقدامات کنترلی ترافیک تعطیلات نوروز 1401 و ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان، محدودیت های ترافیکی در محورهای قدیم خرم آباد – پلدختر و آزادراه خرم آباد - اراک و بالعکس اعمال می شود.

وی تصریح کرد: تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و اتوبوس ها به استثنای حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی از ساعت 07:00 تا 24:00 روز یکشنبه تاریخ های 29 اسفندماه و همچنین از ساعت 07:00 تا 24:00 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های 11 تا 13 فروردین ماه 1401 در محور قدیم خرم آباد – پلدختر و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه لرستان خاطرنشان کرد: همچنین در محور آزادراه خرم آباد اراک و بالعکس تردد کلیه خودروهای حامل مواد سوختی ممنوع است.

زارعی اضافه کرد: تردد اتوبوس در محورهای تفرجگاهی خرم آباد به سپیددشت و آبشار بیشه و آبشار نوژیان و تنگ لی لی دورود نیز ممنوع است.

وی بیان کرد: با قانون مداری و پرهیز از خطر، آرامش در سفر را برای خود و خانواده خود رقم بزنند و نهایت همکاری را با پلیس در اجرای محدودیت های ترافیکی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی در لرستان

اعلام محدودیت های ترافیکی در لرستان