مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 20:222022-03-20سياسي

توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه باید در اولویت مسئولان باشد


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم اقدام جهادی برای حل مشکلات، گفت: مسئولان توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه را در اولویت قرار دهند.

- در متن پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال آغاز سال 1401 خورشیدی را به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم سرافراز و ولایتمدار گیلان عزیز و اسلامی تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خدای تبارک و تعالی برای یکایک شما روز و سال بسیار شایسته و پر برکت را مسئلت دارم.

سالی که گذشت، سال تلخی ها و شادی ها بود البته همه زمان هایی که در آن قرار می گیریم طبیعی است مستثنا از این حادثه ها نیست.

شادی ها از اینکه آمریکای جنایتکار غرب آسیا به ویژه افغانستان را پس از 20 سال تخلیه و رها کرد و همچنین شادی ها از این جهت که مردم یمن سرافراز شدند.

سال 1400، سالی بود که انتخابات ایران با عظمت، با شکوه و با آرامش برگزار شد و دولتی با یک راهبرد جدید و انقلابی با تکیه بر توان داخلی و مردم به ویژه جوانان روی کار آمد و این رویکرد برای اهالی و جبهه انقلاب بسیار خوشایند است.

اگرچه تلخی هایی را در سال جاری شاهد بودیم که از جمله، حمله سعودی ها به ویژه جنایتی که در پایان امسال آل جهود مرتکب شدند و 81 نفر را اعدام کردند که 41 نفر آنها از پیروان اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه باید در اولویت مسئولان باشد

توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه باید در اولویت مسئولان باشد