مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 20:522022-03-20اقتصادي

بکارگیری همه ظرفیت های دانش بنیان برای رشد اشتغال و توسعه در صنعت برق کشور


مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی بنیاد مستضعفان گفت: افزایش تولید از طریق همکاری با شرکت های دانش بنیان زمانی محقق می شود که بتوان کارآفرینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در زمان تحویل سال نو، مقام معظم رهبری طبق رسم دیرینه در فرمایشات خود شعار سال را هم اعلام می کنند.

  امسال را مقام معظم رهبری، سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری کردند.

  در راستای تببین این موضوع گفت و گویی با یکی از مدیران شرکت های زیرمجموعه بنیاد مستضعفان به عنوان نهادی که سال هاست در موضوع اشتغال زایی در مناطق محروم و تولید فعالیت می کند، داشتیم.

  محسن امیری، مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی بنیاد مستضعفان در تشریح میزان تحقق اهداف مورد نظر در سال گذشته مبنی بر جهش تولید داشته و مسیر پیش رو در سال جدید در پاسخ به این سوال که سال گذشته را باتوجه به رویکرد و شعار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر جهش تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها چگونه ارزیابی می کنید؟ می گوید: سال گذشته به این توفیق دست پیدا کردیم که توانستیم رویکرد رونق تولید را در حوزه عمل به کار بگیریم که در این راستا سعی شد از توان شرکت های دانش بنیان داخلی باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری حداکثر استفاده بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری همه ظرفیت های دانش بنیان برای رشد اشتغال و توسعه در صنعت برق کشور

بکارگیری همه ظرفیت های دانش بنیان برای رشد اشتغال و توسعه در صنعت برق کشور