مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 21:472022-03-20حوادث

نجات 200 خودروی مسافران نوروزی از برف و کولاک اهر


نزدیک به 200 دستگاه خودرو از مسافران نوروزی، در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر توسط نیروهای امدادی و پلیس راه نجات یافتند.

- با اشاره به بارش سنگین برف در شهرستان اهر اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف، تردد در گردنه های گویجه بئل و سامبران به کندی انجام می گیرد.

از این رو منطقه ی ارسباران در ساعات پایانی سال 1400 با برف سنگین روبروست.

فرماندار شهرستان اهر افزود: کسانی به قصد سفر به منطقه ی ارسباران را دارند اگر مسافرت ضروری نباشد از تردد به شهرستان های ارسباران خودداری کنند و تا مساعد شدن شرایط جوی، از سفر به شهرستان اهر پرهیز کنید.

وی بابیان این که تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر و ارسباران بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست، گفت: در صورتی که مسافرت ضروری به منطقه ی ارسباران دارید حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید، چراکه طبق پیش بینی هواشناسی؛ تا پایان هفته بارش برف ادامه خواهد داشت و ارسبارانی ها سال 1401 را با برف شروع می کنند.

خدابخش از امدادرسانی نیروهای راهداری، هلال احمر و پلیس راه به مسافران نوروزی گرفتار در برف و کولاک خبر داد و یادآور شد: نزدیک به 200 دستگاه خودرو از مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر توسط نیروهای امدادی و پلیس راه رهایی یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 200 خودروی مسافران نوروزی از برف و کولاک اهر

نجات 200 خودروی مسافران نوروزی از برف و کولاک اهر