مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 08:522022-03-21سياسي

دانشگاهیان عزم خود را برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین جزم کنند


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، ضمن تبریک حلول سال نو گفت: دانشگاهیان عزم خود را برای تحقق شعار سال، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین جزم کنند.

- وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور پیامی، ضمن تبریک حلول سال نو گفت: دانشگاهیان عزم خود را برای تحقق شعار سال، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین جزم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، متن پیام تبریک نوروزی دکتر زلفی گل به شرح زیر است: بهار، تجلی زایش برکات و نمایش نعمات خداوندی است و نوروز، نماد نو شدن و تجدید جوانیِ جهان کهن است.

حلول سال نو و عید سعید باستانی را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی و به ویژه به جامعه بزرگ دانشگاهی، اساتید فرهیخته، محققان و پژوهشگران و دانشجویان عزیز صمیمانه تبریک می گویم و امیدوارم در سال پیش رو که طلیعه آن با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان قرین است، شاهد ارائه ی دستاوردهای مهم و ارزشمند در عرصه ی علم و فناوری توأم با رشد اخلاقی و غنای ارزش های فرهنگی و انسانی باشیم.

آرزو دارم به برکت بهار، وجود همگان شکوفه باران باد.

سال 1400 را در حالی پشت سرگذاشتیم که بیماری کرونا همچون سال قبل از آن، جامعه دانشگاهی را با محدودیت هایی مواجه کرد و شوربختانه، چراغ عمر یارانی از اعضای هیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان عزم خود را برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین جزم کنند

دانشگاهیان عزم خود را برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین جزم کنند