مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 09:422022-03-21سياسي

منطقه هفت تپه احیا شود/نقش ارزنده مازندران در دوران دفاع مقدس


فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش آفرینی های لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس و هفت تپه خواستار احیای این منطقه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگر مهر، سردار مرتضی قربانی یکشنبه شب در یادمان شهدای هفت تپه و جمع راهیان نور مازندران با تبریک سال نو و نوروز اظهار داشت: در ابتدای سال 64 حکم دستور تشکیل لشکر ویژه 25 کربلا داده شد و رزمندگان مازندران با لشکر 16 قدس گیلان، یک تیپ زرهی 28 صفر اصفهان، یک تیپ پیاده از کهکلویه و بویر احمد ادغام شدند و این لشکر را تشکیل دادند.

وی افزود: لشکر در عملیات قدس 1 وقدس 2 شرکت کرد و توانایی لشکر، به توانایی عملیات فتح المبین که سالروز آن 2 فروردین 61 است، رسید ودر منطقه هفت تپه گردان های ما با چادر مستقر بودند و آموزش نیروها شروع شد و گردان ها رزم شبانه می دیدند و همه آموزش های آبی و خاکی برای رزمندگان برگزار می شد تا آمادگی لازم را برای عملیات والفجر 8 پیدا کند و در این عملیات فاو را فتح و پرچم امام رضا (ع) را بر مناره های فاو به اهتزاز در آوردیم.

سردار قربانی یادآور شد: رزمندگان لشکر 80 روز در عملیات والفجر جنگیدند و 70 الی 80 رزمنده از اصفهان و مازندران در همین منطقه هفت تپه آموزش نظامی دیدند و در عملیاتی والفجر 8، کربلای 4و5، و قدس و 1و2 حضور داشتند و وقتی حضرت امام دستور آزادسازی مهران را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه هفت تپه احیا شود/نقش ارزنده مازندران در دوران دفاع مقدس

منطقه هفت تپه احیا شود/نقش ارزنده مازندران در دوران دفاع مقدس