مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:022022-03-21دانش

ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری از چه زمانی آغاز می شود؟ + جزییات


مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وضعیت ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی گفت: - ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری از چه زمانی آغاز می شود؟ + جزییات رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری برای نیمسال دوم تحصیلی از 27 فروردین آغاز می شود.

مسعود گنجی، رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به وضعیت ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی گفت: ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری از 27 فروردین آغاز می شود و دانشجویان متقاضی این وام ها می توانند درخواست خود را در سامانه صندوق رفاه دانشجویان ثبت کنند.

وی افزود: ثبت نام وام شهریه و وام مسکن متاهلی و تحصیلی 25 فروردین به پایان می رسد و ثبت نام وام های دیگر از 27 فروردین آغاز خواهد شد.

گنجی اضافه کرد: مهلت ثبت نام وام های نیمسال دوم تحصیلی تا پایان اردیبهشت ماه است و دانشگاه ها تا پایان اردیبهشت مهلت دارند که لیست دانشجویان تایید شده را برای پرداخت وام به صندوق رفاه ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری از چه زمانی آغاز می شود؟ + جزییات

ثبت نام وام ضروری و وام ویژه دکتری از چه زمانی آغاز می شود؟ + جزییات