مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:072022-03-21اقتصادي

کشف و ضبط بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نهاوند


همدان_ رییس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از کشف و ضبط بیش از یک تُن و 250 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف انسانی در سطح شهرستان خبر داد.

- ، میثم قیاسی در تشریح این خبر اظهار کرد: بر اساس وظایف نظارتی اداره دامپزشکی نهاوند به منظور ارتقای سلامت غذایی جامعه و بازدیدهای مستمر و مداوم که در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی نوروزی که همزمان با سایر نقاط کشور از 15 اسفندماه سال جاری در شهرستان نهاوند از مراکز عرضه صورت می پذیرد، بیش از یک تُن و 250 کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی به دلیل غیربهداشتی و تاریخ منقضی بودن کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به اینکه مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد بوده است، افزود: هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی شهرستان، این مواد جمع آوری و ضبط شده است که از شهروندان عزیز درخواست می شود از خرید هرگونه مواد خام دامی فله ای و یا در بسته های بدون مشخصات و برچسب خودداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند.

قیاسی از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از 15 اسفندماه امسال با 2 تیم ثابت و سیار آغاز و تا پایان ماه رمضان سال 1401 اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نهاوند

کشف و ضبط بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نهاوند