مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-21اجتماعي

بیمارستان کودکان تبریز از ششگلان به خاوران منتقل شد


تمامی بخش های درمانی بیمارستان کودکان تبریز به طور کامل از منطقه ی ششگلان به خاوران منتقل شد و آماده ی پذیرش بیماران است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بیمارستان کودکان تبریز گفت: تمامی بخش های درمانی بیمارستان کودکان تبریز به طور کامل از منطقه ی ششگلان به خاوران منتقل شد و آماده ی پذیرش بیماران است.

دکتر عباسعلی درستی روز یکشنبه، 29 اسفند ماه در یک گفت وگوی خبری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بیمارستان کودکان تبریز قبلا در منطقه ی ششگلان تبریز بود که خوشبختانه اخیرا با احداث یک بیمارستان جدید با عنوان زهرا مردانی آذر توسط خیر تبریزی، کریم مردانی آذر، به منطقه ی خاوران منتقل شد.

وی ادامه داد: تمامی بخش های درمانی این بیمارستان منتقل شده است و صرفا بخش سرپایی آن در خیابان ششگلان باقی مانده است تا در ایام تعطیل بخش درمانگاهی و اورژانسی آن به بیماران خدمت رسانی کند.

درستی خاطرنشان کرد: تمامی فعالیت های درمانی در بیمارستان زهرا مردانی آذر مستقر شده و اورژانس آن نیز در کلیه ی بخش های بستری فعال شده است؛ بنابراین از تمامی بیماران درخواست می کنیم که به بیمارستان جدید مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در پایان تاکید کرد: بعد مسافت این بیمارستان یک مشکل اساسی برای ما است و رفت وآمد به این مکان سخت است که از شهردار درخواست می کنیم برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان کودکان تبریز از ششگلان به خاوران منتقل شد

بیمارستان کودکان تبریز از ششگلان به خاوران منتقل شد