مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 10:572022-03-21اقتصادي

نظارت جدی بر اصناف ری/3200 انبار در سامانه جامع ثبت شده است


رییس اداره صمت ری از نظارت جدی بر اصناف این شهرستان خبر داد و گفت: 3200 انبار در سامانه جامع شهرری ثبت شده است.

- ، موسی احمدی صبح دوشنبه در نشست با کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای شهر ری بر نظارت بازار در شهرستان توسط تیم های بازرسی متشکل از اداره صمت، اتاق اصناف، دادگستری و تعزیرات تاکید کرد.

وی با اشاره به لزوم نظارت بر بازار در ایام نوروز اظهار داشت: در مبحث نوسان قیمت ها در ایام نوروز گشت های مشترکی تشکیل داده ایم و بر بازار نظارت کامل داریم تا مشکلاتی در این زمینه نداشته باشیم.

رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهر ری سال جاری را سال پرباری در زمینه نظارت ها دانست و افزود: در سال جاری با بسیج همه ی دستگاه های شهر ری موفقیت های خوبی در زمینه اصناف و تولید کنندگان داشته ایم که در این بین اتاق اصناف شهر ری نقش بی بدیلی در این زمینه داشته است و این موفقیت حاصل زحمات همه ی دستگاه های اجرایی شهرستان است.

احمدی گفت: در گذشته نظارت کافی بر اصناف شهر نبوده است اما طی دو سال گذشته اتاق اصناف 15 هزار واحد صنفی را شناسایی و بر آن نظارت دارند که امروز ما شاهد آرامش نسبی در بازار شهر ری هستیم.

وی بیان داشت: روزی که بنده در شهر ری مشغول به کار شدم نزدیک به 600 انبار در سامانه جامع انبارها ثبت شده بود اما امروز 3200 انبار ثبت شده در سامانه جامع انبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت جدی بر اصناف ری/3200 انبار در سامانه جامع ثبت شده است

نظارت جدی بر اصناف ری/3200 انبار در سامانه جامع ثبت شده است