مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:022022-03-21اقتصادي

افزایش 55 درصدی میزان خودروهای ورودی به گیلان


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان از افزایش قابل توجه تعداد خودروهای ورودی به این استان به نسبت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فریبرز مرادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حجم خودروهای ورودی به گیلان بسیار سنگین است، اظهار کرد: با شروع تعطیلات نوروزی روزانه هزاران خودرو با پلاک های غیربومی وارد گیلان می شوند که این امر نشان دهنده سنگین حجم مسافر در این استان است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت میزان خودروهای ورودی به گیلان افزود: بر اساس آمار در طی شبانه روز گذشته 75 هزار و 169 وسیله نقلیه وارد استان گیلان و همچنین 46 هزار و 783 وسیله نقلیه از استان گیلان خارج شدند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان بیشترین میزان ورودی استان از طریق محور آزادراه قزوین_رشت با تعداد 42 هزار و 540 وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر_چابکسر با تعداد 20 هزار و 652 وسیله نقلیه بوده است.

مرادی ساعت اوج تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان گیلان را بین ساعت 17 الی 18 عصر دانست و بیان کرد: بیشترین میزان خروجی مسافر در گیلان در محور چابکثر_رامسر با 20 هزار و 566 وسیله نقلیه بوده است.

وی با اشاره به وجود 43 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان گیلان تصریح کرد: طبق آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار، محور آزادراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 55 درصدی میزان خودروهای ورودی به گیلان

افزایش 55 درصدی میزان خودروهای ورودی به گیلان