مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:072022-03-21اجتماعي

بارش برف در 12 محور کوهستانی گیلان/ ارتفاع برف به 60 سانت رسید


مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 60 سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز به 50 سانت رسید.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 60 سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز به 50 سانت رسید.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از بارش برف در 12 محور کوهستانی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش خفیف برف در این محورها هستیم.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 60 سانت رسیده است، افزود: ارتفاع برف در محور پونل - خلخال نیز به 50 سانت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش 25 سانتی برف در محور سیاهکل - دیلمان خبر داد و تصریح کرد: در محورهای محور بهارستان - آقچای، لنگرود - بلوردکان، اطاقور - خرما، رودسر - لات محله، زیاز - شوک، فومن - ماسوله، ماسال - گیلان، رودبار - حشمت آباد، قوشه لانه و کلیشم و شفت - امامزاده ابراهیم نیز بین پنج تا 10 سانت برف باریده است.

مرادی، با بیان اینکه در گردنه الماس نیز بارش 60 سانتی گزارش شده است، گفت: شاهد بارش خفیف برف، کولاک و یخبندان در گردنه حیران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در 12 محور کوهستانی گیلان/ ارتفاع برف به 60 سانت رسید

بارش برف در 12 محور کوهستانی گیلان/ ارتفاع برف به 60 سانت رسید