مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:222022-03-21پزشكي

نخستین عمل جراحی ترمیم شریان بزرگ قلب در هرمزگان انجام شد


برای نخستین بار در استان هرمزگان و در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام رضا بندرعباس (ع) عمل جراحی ترمیم شریان بزرگ قلب (آئورت) صورت گرفت.

- ایسنا/هرمزگان برای نخستین بار در استان هرمزگان و در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام رضا بندرعباس (ع) عمل جراحی ترمیم شریان بزرگ قلب (آئورت) صورت گرفت.

رییس بیمارستان امام رضا بندرعباس در این خصوص به ایسنا، گفت: بیمار آقای 67 ساله با سابقه انوریسم آئورت شکمی بود که با توجه به خونریزی زیاد و احتمال بالای مرگ ایشان بلافاصله پس از انجام اقدامات اولیه توسط تیم مجرب جراعی عروق بیمارستان متشکل از آقایان دکتر مطلوب ، دکتر تجلی و با هماهنگی گروه بیهوشی به سرپرستی دکتر حسینی صورت گرفت.

مرتضی اسماعیلی افزود: همچنین در این عمل از روش tevar (روش تهاجمی برای ترمیم آئورت) استفاده شد و بیمار پس از یک جراحی طولانی مدت و سخت از مرگ حتمی نجات یافت.

رییس بیمارستان امام رضا تصریح کرد: این بیمار در تاریخ 23 اسفند ماه 1400 مورد جراحی قرار گرفته و در تاریخ 25 اسفند ماه از بخش ویژه و جراحی با سلامت قابل قبول ترخیص شد و بعد از عمل از کادر پزشکی و پرسنل باتجربه بخش آنژیوگرافی بیمارستان تقدیر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین عمل جراحی ترمیم شریان بزرگ قلب در هرمزگان انجام شد

نخستین عمل جراحی ترمیم شریان بزرگ قلب در هرمزگان انجام شد