مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 11:422022-03-21فرهنگي

کوهدشت؛ میزبان جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم»


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت از برگزاری نخستین جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم» اردیبهشت ماه امسال به میزبانی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت از برگزاری نخستین جشنواره ملی خوشنویسی سواد قلم اردیبهشت ماه امسال به میزبانی این شهرستان خبر داد.

علی فرج خسروی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری جشنواره ملی سواد قلم ، گفت: نخستین دوره جشنواره ملی خوشنویسی سواد قلم و آیین بزرگداشت استاد غلامحسین امیرخانی، اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی شهرستان کوهدشت و با حضور اساتید و هنرمندان برجسته کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در سه رشته نستعلیقِ سیاه مشق، نستعلیقِ چلیپا، کتابت و ترکیبی و نقاشی خط و گرایش های نوین برگزار می شود که داوری بخش های مختلف آن را اساتید برجسته خوشنویسی کشور، غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی و صداقت جباری بر عهده دارند.

خسروی اضافه کرد: فراخوان جشنواره، هم از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و هم از طریق انجمن خوشنویسان کشور به تمامی استان ها ارسال و به صورت گسترده اطلاع رسانی خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهدشت ادامه داد: پوستر این جشنواره ملی نیز شنبه، 28 اسفندماه سال گذشته طی مراسمی با حضور حجت الاسلام محمدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهدشت؛ میزبان جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم»

کوهدشت؛ میزبان جشنواره ملی خوشنویسی «سواد قلم»