مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 12:072022-03-21اجتماعي

قدس، تنها شهرستان فاقد اطلاعات کیفیت هوا در استان تهران


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس گفت: این شهرستان به علت فعالیت واحدهای آسفالت، شن و ماسه، بتن و واحدهای صنعتی دیگر از مهمترین کانون های انتشار ذرات و گرد و غبار در مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران و تنها شهرستانی است که در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی .

- رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس گفت: این شهرستان به علت فعالیت واحدهای آسفالت، شن و ماسه، بتن و واحدهای صنعتی دیگر از مهمترین کانون های انتشار ذرات و گرد و غبار در مواقع اضطرار آلودگی هوای تهران و تنها شهرستانی است که در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی از وضعیت کیفی هوای آن در دسترس نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رضا شایسته در تشریح سیمای محیط زیست شهرستان قدس در سال 1400 اظهارکرد: شهرستان قدس یکی از شهرستان های مهم استان به لحاظ برخورداری از واحدهای صنعتی، معدنی و صنفی و در مجاورت استان البرز است که این موضوع اهمیت توجه به موضوعات محیط زیستی در این شهرستان را دوچندان می کند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته موضوعات مختلف محیط زیستی در این شهرستان در دستور کار قرار گرفت، گفت: در طول سال 1400 تعداد 1329 پایش محیط زیستی از واحدهای صنعتی و معدنی و در موضوعات محیط زیستی شهرستان صورت گرفت که حاصل آن صدور 166 اخطاریه قانونی برای واحدهای متخلف و پلمب شش واحد همچنین جمع آوری کامل و انتقال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس، تنها شهرستان فاقد اطلاعات کیفیت هوا در استان تهران

قدس، تنها شهرستان فاقد اطلاعات کیفیت هوا در استان تهران