مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 12:572022-03-21سياسي

تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ راه غلبه بر تحریم


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخاب مکرر شعار سوال با عنوان تولید ، بیانگر توجه رهبر انقلاب به امور اقتصادی و وضع زندگی مردم است.

- ایسنا/کرمان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انتخاب مکرر شعار سوال با عنوان "تولید"، بیانگر توجه رهبر انقلاب به امور اقتصادی و وضع زندگی مردم است.

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با ایسنا، ضمن تبریک سال نو در رابطه با بیانات ارزشمند حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و شعار سال، اظهار کرد: نام گذاری سال 1400 توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و اختصاص شعار چند سال به مبحث تولید بیانگر این حقیقت است که تولید ملی، مهم ترین مساله اقتصادی کشور است.

وی افزود: اما این مسئله هنوز به طور واقعی محقق نشده است لذا شعار سال نباید فقط در بنرها و سربرگ ها نوشته شود بلکه باید در باورها بیاید و عملا همه در این مورد تلاش مضاعف کنند تا مطالبات معظم له در بحث تولید و اشتغال آفرینی اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه و رونق تولید ملّی، مشکلات اقتصادی را حل می کند، افزود: با توجه به اینکه اولویت و مسئله جدی کشور، مسئله اقتصاد است لذا این شعار از سوی معظم له برای امسال انتخاب شده است چراکه تولید و توسعه آن کلید حل مشکلات اقتصادی کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ راه غلبه بر تحریم

تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ راه غلبه بر تحریم