مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:022022-03-21حوادث

ترمیم نقاط حادثه خیر محورهای مواصلاتی اصفهان / امنیت مطلوب است


ترمیم نقاط حادثه خیز ترافیکی در استان اصفهان در سال جاری در دستور کار است.

- ، سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر دوشنبه همزمان با نخستین روز سال جدید و حضور در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک سال جدید با بیان اینکه نیروی انتظامی سال گذشته زحمات زیادی در راه تأمین امنیت انجام داد و فراز و نشیب های زیادی داشت، اظهار داشت: در برابر بسیاری از حوادث ایمن شده ایم و حداکثر کاری که دشمن می تواند کند ایجاد مزاحمت و زحمت است.

وی تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نقاط حادثه خیزی وجود دارد باید ساماندهی شود و باید برای این امر تعامل و همکاری خوبی بین همه دستگاه های برقرار شود.

استاندار اصفهان با اشاره به افزایش مسافرت به استان اصفهان و تکمیل مراکز اقامتی تا 28 اسفند ماه افزود: با برنامه ریزی های انجام شده توسط نیروی انتظامی شاهد امنیت مطلوب و کم ترین آسیب ها هستیم.

وی افزود: با بکارگیری تمام ظرفیت و انرژی خود امنیت خوبی را تأمین می کنیم و در نوروز امسال جایگاهی را که در تراز استان اصفهان است به دست می آوریم.

مرتضوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری کردند که نباید نگاه ما شعار زده باشد و با توجه به ظرفیت دانش بنیانی که در استان اصفهان وجود دارد مانند صنایع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم نقاط حادثه خیر محورهای مواصلاتی اصفهان / امنیت مطلوب است

ترمیم نقاط حادثه خیر محورهای مواصلاتی اصفهان / امنیت مطلوب است