مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:172022-03-21اجتماعي

خانواده های افغان کودکان خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از خانواده های افغانستان خواسته تا پیش از بازگشایی مدارس در سوم ماه فروردین، - همزمان با اعلام طالبان مبنی بر بازگشایی تمام مدارس دخترانه و پسرانه در سال تحصیلی 1401، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد نیز از خانواده های افغانستانی خواسته تا فرزندان خود را برای رفتن به سر کلاس های درس آماده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) از خانواده های افغانستان خواسته تا پیش از بازگشایی مدارس در سوم ماه فروردین، کودکان واجد شرایط خود را برای سال جدید آموزشی در سراسر این کشور آماده کنند.

مدارس افغانستان از زمان تسلط دوباره طالبان بر افغانستان در تاریخ 24 مرداد سال گذشته، به روی دانش آموزان دختر بالاتر از کلاس ششم بسته بود.

طالبان در آن زمان محیط نامناسب را دلیل تعطیلی مدارس برای دختران بالاتر از کلاس ششم عنوان کرده و گفته بود که در جریان سال آموزشی 1401 زمینه رفتن تمامی دانش آموزان از جمله دختر و پسر به مدارس را فراهم می کنند.

به تازگی نیز، وزارت آموزش حکومت سرپرست طالبان وعده داده است که مدارس را به روی تمامی دانش آموزان دختر و پسر در سوم ماه فرودین بازگشایی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های افغان کودکان خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند

خانواده های افغان کودکان خود را برای رفتن به مدرسه آماده کنند