مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:222022-03-21سياسي

تحول کشور با نگاه دانش بنیان محقق می شود/ ضرورت حمایت دولتمردان از دانش بنیان ها


شعار «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» در راستای حمایت از تولید، اقتصاد و اشتغال است.

- ایسنا/گلستان دبیر مجمع نمایندگان گلستان گفت: شعار تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین در راستای حمایت از تولید، اقتصاد و اشتغال است.

رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به نامگذاری امسال به نام تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین توسط مقام معظم رهبری در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یکی از مهم ترین مسائل در کشورمان که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند موضوع اقتصاد خانواده و اشتغال است، نامگذاری سال 1400 به نام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نیز حاکی از اهمیت تولید در نگاه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه این تولید است که منجر به اشتغال می شود، افزود: با ایجاد اشتغال، اقتصاد و معیشت خانواده رونق می گیرد و زمینه برای ازدواج و تشکیل زندگی جوانان فراهم می شود لذا یکی از موضوعات مهم کشور در شرایط فعلی ایجاد اشتغال است.

دبیر مجمع نمایندگان گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری طی سال های اخیر در نامگذاری سال های مختلف به مسائل اقتصادی و تولید تأکید دارند، بیان کرد: تولید بسیار حائز اهمیت است چراکه رونق آن اشتغال و اقتصاد را تقویت می کند، از طرفی مسئله مهم دیگر توجه به دانش بنیان ها و تولید دانش بنیان است که می تواند به رفع بسیاری از مشکلات کمک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحول کشور با نگاه دانش بنیان محقق می شود/ ضرورت حمایت دولتمردان از دانش بنیان ها

تحول کشور با نگاه دانش بنیان محقق می شود/ ضرورت حمایت دولتمردان از دانش بنیان ها