مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:272022-03-21سياسي

تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ نقشه راه 365روزِ سال


سال 1401 رهبر فرزانه حکیمانه طبق روال هر سال با توجه به نیاز جامعه، نقشه راه 365 روز سال را هدف گذاری نمودند تا ارکان موثر کشور یعنی سران سه قوه قضاییه، - مجریه و مقننه سیاست گذاری امسال را در دستور کار تدوین نمایند.

  احسان سهرابی، مشاور حقوقی کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است:《یکی از راه های برون رفت از شرایط موجود رونق دادن به چرخه صنعت است.

با حمایت هایی که دولت محترم اعلام نموده است مقرر شده پکیجی برای حمایت از بنگاه های کوچک یا کارگاه های زیر 10 نفر از جمله معافیت بیمه ای و مالیاتی ، وام های کم بهره .

پیش بینی شود.

امیدواریم تسریع در برگزاری جلسات انجام شده و قبل از اینکه از افزایش دستمزد و حذف ارز ترجیحی برخی از شیادان و دشمنان نظام تحت هر عناوینی سوء استفاده کنند، برخورد نمایند.

امروز غیر از پرداختن به مقوله بنگاه های کوچک یا زوده بازده که دولت ها تجربه آنرا داشتند باید مشاغل مولد را فراموش نکرده و این مشاغل جزء اولویت ها قرار گیرند.

زیرا مشاغل مولد زایش اشتغال و مولد ثروت و ارزش افزوده برای جامعه است و برای توسعه این مقوله نیاز است به قول فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از ظرفیت های جوانان و دانش آنان بهره برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ نقشه راه 365روزِ سال

تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ نقشه راه 365روزِ سال