مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:372022-03-21سياسي

بهرمندی از محصولات باکیفیت تولید داخل و دانش بنیان برای خدمت به بیماران


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران طی پیامی آغاز سال 1401 را تبریک گفت و بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان« تولید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران طی پیامی آغاز سال 1401 را تبریک گفت و بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین هیات امنای صرفه جویی تمام مساعی خود را در جهت بهره مندی از محصولات با کیفیت تولید داخل و دانش بنیان به کار خواهد بست.

پیام مهندس سید حسین صفوی به شرح ذیل است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ.

ای دگرگون کننده قلب ها و دیده ها، ای تدبیر کننده شب و روز، ای تغییردهنده سال و حال ها، حال ما را به بهترین حال تغییر ده.

نوروز سرآغاز شکوفایی، رستاخیز طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی است.

نوروز موسم شکفتن و سرآغاز جلوه زیبای طبیعت و بهار جسم و جان انسان ها است.

خدای سبحان را شاکریم که در سالی که گذشت در سایه الطاف و عنایت خاصه او توانستیم در هیات امنای صرفه جویی ارزی با تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی، یاری رسان بیماران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهرمندی از محصولات باکیفیت تولید داخل و دانش بنیان برای خدمت به بیماران

بهرمندی از محصولات باکیفیت تولید داخل و دانش بنیان برای خدمت به بیماران