مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 13:472022-03-21سياسي

بقاع متبرکه ملایر؛ میزبان طرح آرامش بهاری ‏


رییس اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: با توجه به تدابیر سازمان اوقاف و امور خیریه پیرو ‏منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب ویژه فرهنگی، - در طول تعطیلات ‏نوروز برنامه های اوقاف و امور خیریه ملایر با عنوان " طرح آرامش بهاری" در بقاع متبرکه ‏ملایر کلید خورد.

‏ حجت الاسلام اباذر عباسی در گفت وگو با ایسنا؛ با اشاره به اینکه امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی، بقاع متبرکه شهرستان میزبان مسافران نوروزی است، افزود: به همین منظور در بقاع متبرکه مبلغین اعزامی از قم و مبلغین بومی ملایر به منظور برپایی نماز جماعت و پاسخگویی به سوالات شرعی حضور دارند.

وی به برپایی ایستگاه سلامت با همکاری جمعیت هلال احمر اوقاف در بقاع متبرکه اشاره و اظهارکرد: برپایی دو خیمه معرفت برای کودکان و نوجوانان، غرفه سلامت و ایستگاه همه واقف باشیم در محل دریاچه کوثر و امامزاده عبدالله شهر ملایر از جمله برنامه های اوقاف در طرح آرامش بهاری است.

این مقام مسئول در رابطه با عملکرد واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در سالی که گذشت اظهارکرد: عمده اجرای نیات واقفین ملایر در حوزه های درمان، آموزش و روضه خوانی بوده است.

عباسی به اهدای 2300 بسته مهر تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر از عواید موقوفه سیف الدوله به ارزش هفت میلیارد ریال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقاع متبرکه ملایر؛ میزبان طرح آرامش بهاری ‏

بقاع متبرکه ملایر؛ میزبان طرح آرامش بهاری ‏