مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-21حوادث

کلاهبرداری از افراد با تبلیغ کنسرت خواننده های فارسی زبان


رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری و سودجویی از افراد در پوشش کنسرت در کشورهای خارجی هشدار داد.

- رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری و سودجویی از افراد در پوشش کنسرت در کشورهای خارجی هشدار داد.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا درباره شیوه برخی از کلاهبرداران سایبری اظهارکرد: در مواردی مشاهده شده که برخی از کلاهبرداران سایبری با طرح تبلیغات اغوا کننده و درج مبالغ کمتر از نرخ واقعی اقدام به جلب نظر کاربران برای شرکت در کنسرت برخی از خوانندگان از جمله خوانندگان فارسی زبان خارج از کشور کرده اند.

وی با بیان اینکه این افراد سودجو مبالغی کمتر از نرخ واقعی را به عنوان قیمت بلیط و اقامت مطرح می کنند، گفت: همین موضوع ممکن است سبب ترغیب کاربران برای وارد شدن به لینک یا خرید بلیط این کنسرت ها شود، در حالی که در نهایت این موارد با یک کلاهبرداری به اتمام می رسد.

به گفته رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا تبلیغ تورهای ارزان قیمت در کشورهای همسایه، بلیت های رفت و برگشت ارزان قیمت، اقامت رایگان و شرکت در کنسرت خواننده های فارسی زبان از مهمترین واژه های استفاده شده برای ترغیب کاربران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از افراد با تبلیغ کنسرت خواننده های فارسی زبان

کلاهبرداری از افراد با تبلیغ کنسرت خواننده های فارسی زبان