مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 14:072022-03-21اجتماعي

لزوم احترام گردشگران به فرهنگ وحساسیت های مذهبی مردم آران وبیدگل


گردشگران به فرهنگ و حساسیت های مذهبی مردم این شهر احترام بگذارند.

- با اشاره به فرارسیدن نوروز و مسافرت های نوروزی اظهار داشت: مدیران و پرسنل تمام دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش هستند تا بهترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه 10 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی پیش بینی شده است، ابراز داشت: اقامتگاه های شهرستان آران و بیدگل نیز با تمام ظرفیت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اینکه این منطقه در سطح کشور یک شهر نمونه گردشگری و قرآنی است، تاکید کرد: از گردشگران توقع داریم در هنگام حضور در این شهرستان به فرهنگ و حساسیت های مذهبی مردم احترام بگذارند.

وی با اشاره به اینکه گردشگری یک صنعت پویا برای منطقه و برای شهرستان آران و بیدگل بسیار با اهمیت است، گفت: از این رو ما هم به احترام گردشگران به آنها خدمت می کنیم و زمینه رفاه آنها را فراهم می کنیم و از سویی هم توقع داریم که گردشگران هم به مردم آران و بیدگل احترام بگذارند.

رضایی با اشاره به ظرفیت بالای صنعتی و گردشگری آران و بیدگل افزود: یکی از برنامه هایی که به دنبال آن هستیم توسعه گردشگری صنعتی است تا ظرفیت های صنعتی این شهرستان هم در خدمت گردشگری و توسعه توریسم در آران و بیدگل قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احترام گردشگران به فرهنگ وحساسیت های مذهبی مردم آران وبیدگل

لزوم احترام گردشگران به فرهنگ وحساسیت های مذهبی مردم آران وبیدگل