مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 14:172022-03-21سياسي

بازدید استاندار و فرمانده سپاه کردستان از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست در سنندج


استاندار کردستان به همراه فرمانده سپاه بیت المقدس، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه سنندج از دو مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در سنندج بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در اولین روز از سال جدید اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج و سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از دو مرکز شیرخوارگان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست سنندج بازدید کردند.

در مرکز شیرخوارگان و کودکان تا سه سال 7 نفر و در مرکز کودکان بالای سه تا 12 سال 17 نفر نگهداری می شوند.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کردستان گفت: در کردستان 14 مرکز نگهداری وجود داردکه 10 مرکز آن در سنندج مرکز استان فعالیت دارند.

شجاعی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون 10 کودک برای فرزندخواندگی واگذار شده و در حال حاضر نیز دو کودک قابل واگذاری به فرزندخواندگی است.

استاندار کردستان نیز گفت: این مجموعه خدمت بسیار خوبی ارائه می کند اما کمبودهایی هم وجود دارد که به مرور کمبودها و نیازها را برطرف خواهیم کرد.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: به لطف کارکنان این مجموعه به فضایی بسیار خوب و امن و مناسب از هر جهت تبدیل شده است و امیدوارم که این نواقص نیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار و فرمانده سپاه کردستان از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست در سنندج

بازدید استاندار و فرمانده سپاه کردستان از مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست در سنندج