مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 14:472022-03-21اقتصادي

میلیون ها ایرانی منتظر احیای برجام هستند


رییس اتاق بازرگانی تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، به اولویت های اقتصادی کشور در سال جدید اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با «توقف موقت مذاکرات» میلیون ها ایرانی چشم انتظار نتیجه نهایی مذاکرات هستند و امیدوارم تیم مذاکره کننده ایران با همراهی دیگر .

- رییس اتاق بازرگانی تهران در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، به اولویت های اقتصادی کشور در سال جدید اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توقف موقت مذاکرات میلیون ها ایرانی چشم انتظار نتیجه نهایی مذاکرات هستند و امیدوارم تیم مذاکره کننده ایران با همراهی دیگر نهادها در هفته های آغازین 1401 خبرهای خوبی را برای مردم داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خوانساری در این پیام به مشکلات و محدودیت هایی که اقتصاد ایران در ماه های گذشته با آن مواجه بوده، اشاره کرده و از امید برای بهبود اوضاع در سال 1401 خبر داده است.

او در بخشی از این پیام نوشته: نوروز نماد شروع فصلی دوباره و الهام بخش پایان روزهای زمستان و یخبندان است و ایران و ایرانیان در حالی نوروز 1401 و آغاز قرن جدید را جشن می گیرند که بیش از هر زمان دیگر به پیام آمدن بهار نیازمندند؛ فصل تازه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و واگذاری کارها به مردم و بخش خصوصی و بهبود معیشت و شرایط زندگی مطالبه و خواسته اصلی در سال جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلیون ها ایرانی منتظر احیای برجام هستند

میلیون ها ایرانی منتظر احیای برجام هستند