مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 15:122022-03-21حوادث

کشف و معدوم سازی 5 تن شیر خام فاسد در شهرستان عجب شیر


مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از کشف و معدوم سازی 5 تن شیر خام فاسد در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی عید نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1401در شهرستان عجب شیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از عجب شیر، امیرحسین بهداد مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان عجبشیر، در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1401، طی گشت زنی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان عجب شیر با همکاری نیروی انتظامی به یک کامیون حمل شیر مشکوک شده و پس از بررسی های اولیه غیر قابل مصرف انسانی تشخیص داده شد.

وی افزود: این کامیون فاقد پروانه بهداشتی معتبر حمل شیرخام بوده و بصورت غیرمجاز اقدام به حمل و نقل شیر می کرد و همچنین پس از انجام آزمایشات مربوطه مشخص گردید شیر فاسد و غیرقابل مصرف  است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: پرونده پس از تکمیل به مراجع قضایی شهرستان منتقل گردید و با اخذ حکم مربوطه از دادستان شهرستان، مقدار پنج تن شیر خام در حضور نمایندگان اداره دامپزشکی شهرستان عجب شیر و نیروی انتظامی معدوم سازی شد.

وی از تمام هم استانی ها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بهداشتی در زمینه فرآورده های خام دامی مراتب را از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و معدوم سازی 5 تن شیر خام فاسد در شهرستان عجب شیر

کشف و معدوم سازی 5 تن شیر خام فاسد در شهرستان عجب شیر