مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 15:172022-03-21اقتصادي

میزان سفر به خوزستان 95 درصد افزایش یافته است


استاندار خوزستان با اشاره به افزایش سفر به استان خوزستان گفت: تا کنون 455 هزار نفر به خوزستان وارد شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 95 درصدی را شاهد هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان امروز در نخستین روز سال 1401 شمسی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، با اشاره به تعداد ورود گردشگران به خوزستان اظهار کرد: در مجموع تاکنون 455 هزار نفر با احتساب راهیان نور، گردشگر وارد خوزستان شده است که تمهیدات لازم جهت اسکان آنها از قبل برنامه ریزی شده است.

وی افزود: 2 جلسه ستاد استانی هماهنگی خدمات سفر با همه مسئولین داشتیم که بحث اقامتگاه های درون و درون شهری و همچنین پایش مستمر راه ها در دستور کار قرار داشت.

استاندار خوزستان ادامه داد: 53 جلسه شهرستانی و 183 جلسه کمیته تخصصی برگزار شد تا خدمات مناسبی به گردشگران ارائه شود.

خلیلیان عنوان کرد: بیشتر افرادی که وارد خوزستان می شوند با وسیله شخصی و سبک هستند که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 95 درصدی هستیم.

وی درباره گشت های جاده ای گفت: در بحث ایمنی و امنیت راه ها 75 تیم گشت محسوس و نامحسوس وجود دارد که با تخلفات به صورت جدی برخورد کنند.

استاندار خوزستان به حوادث جاده ای اشاره کرد و بیان داشت: تاکنون تعداد فوتی ها 14 درصد و تصادفات جرحی 55 درصد کاهش داشته است و خوشبختانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان سفر به خوزستان 95 درصد افزایش یافته است

میزان سفر به خوزستان 95 درصد افزایش یافته است