مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 16:072022-03-21حوادث

کشف و معدوم سازی 5 تن شیر خام فاسد در عجبشیر


مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی از کشف و معدوم سازی پنج تن شیر خام فاسد در عجبشیر خبر داد.

- امیرحسین بهداد با اعلام این خبر اظهار کرد: کارشناسان نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان عجبشیر در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان سال 1401، طی گشت زنی کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان عجبشیر با همکاری نیروی انتظامی به یک کامیون حمل شیر مشکوک شده و پس از بررسی های اولیه، غیر قابل مصرف انسانی بودن آن تشخیص داده شد.

بهداد ادامه داد: این کامیون فاقد پروانه بهداشتی معتبر حمل شیر خام بوده و به صورت غیر مجاز اقدام به حمل ونقل شیر می کرد و همچنین پس از انجام آزمایشات مربوطه مشخص شد، شیر فاسد و غیر قابل مصرف است.

وی افزود: پرونده مربوطه پس از تکمیل به مراجع قضایی شهرستان منتقل شد و با اخذ حکم مربوطه از دادستان شهرستان، مقدار پنج تن شیر خام توسط نیروی انتظامی معدوم سازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، وی در پایان از تمام هم استانی ها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بهداشتی در زمینه ی فرآورده های خام دامی مراتب را از طریق شماره تلفن گویای 1512 این اداره کل که در تمام شهرستان ها نیز فعال می باشد، در میان بگذارند، تا کارشناسان بتوانند موارد گزارش شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و معدوم سازی 5 تن شیر خام فاسد در عجبشیر

کشف و معدوم سازی 5 تن شیر خام فاسد در عجبشیر