مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 16:072022-03-21اقتصادي

لزوم صرفه جویی10 درصدی آب در قم جهت عبور بدون مشکل از تابستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم گفت: با استفاده درست از آب و صرفه جویی 10 درصدی توسط شهروندان می توان از تابستان امسال بدون مشکل عبور کرد.

- ، حسن بختیاری در نخستین روز از سال جدید ضمن بازدید از منابع ذخیره سالاریه، مرکز کنترل از راه دور تأسیسات آب و فاضلاب و موتوری شرکت آب و فاضلاب بازدید کرد و ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به کارکنان این واحدها، برای آن ها، آرزوی سلامتی و توفیقات بیشتر در خدمت رسانی به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت کرد.

وی همچنین با اشاره کاهش بارندگی ها و کمبود منابع آبی، بر لزوم برنامه ریزی برای تأمین آب استان در ماه های گرم سال تأکید کرد و گفت: مدیریت عرضه و مصرف آب برای عبور از شرایط کم آبی بسیار مهم و ضروری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم مدیریت تأمین را از جمله وظایف این شرکت برشمرد و اظهار داشت: در این خصوص بدنه کارشناسی آبفا، موظف هستند با برنامه ریزی و اقدامات فنی و مهندسی، در تأمین آب سالم و بهداشتی برای تمام مردم استان تلاش کنند.

وی همچنین به نقش مردم در مدیریت مصرف اشاره و خاطرنشان کرد: با اقدامات فنی و مهندسی از سوی مجموعه آب و فاضلاب و استفاده درست از آب و صرفه جویی 10 درصدی توسط شهروندان می توانیم از تابستان امسال بدون مشکل عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم صرفه جویی10 درصدی آب در قم جهت عبور بدون مشکل از تابستان

لزوم صرفه جویی10 درصدی آب در قم جهت عبور بدون مشکل از تابستان