مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 17:072022-03-21سياسي

ضرورت تشکیل ستاد دائمی سفر در همدان


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، تشکیل ستاد دائمی سفر در استان را یک ضرورت دانست و گفت: بهتر است ستاد دائمی سفر در همدان تشکیل شده و پیگیری می کنیم در مبادی ورودی شهر فضاهای مناسبی ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان، با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات سفر نوروزی در همدان در فضای بسیار خوبی شکل گرفته است، افزود: مسافران می توانند با حضور در این مکان علاوه بر دسترسی به اطلاعات سفر با بخشی از مفاخر شهر نیز آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه المان های مناسبی باید در ورودی شهر نصب شود که ترکیبی از معماری سنتی و مدرن باشد، تصریح کرد: باید فضایی ایجاد شود که هویت همدان را نشان دهد و گردشگران هم بتوانند در طول سال از خدمات راهنمایی و تسهلات ویژه سفر بهره ببرند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در ادامه اظهار کرد: اگر ادعا می کنیم پایتخت تاریخ و تمدن ایران و یکی از مهمترین مقاصد گردشگری کشور هستیم باید آمادگی خود را برای میزبانی به صورت شبانه روزی و در طول سال نشان دهیم و نه فقط در ایام نوروز.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش به وضعیت ورودی های شهر که دغدغه 20 ساله شورای شهر و شهرداری همدان است، اشاره کرد و گفت: در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تشکیل ستاد دائمی سفر در همدان

ضرورت تشکیل ستاد دائمی سفر در همدان