مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 17:122022-03-21اقتصادي

ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان البرز


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: از 25 اسفند ماه سال 1400 تاکنون یک میلیون و 167 هزار و 419 خودرو وارد استان شده است.

- علی شادفر، اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از دستگاه های ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون ورود یک میلیون و 167 هزار و 419 خودر به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی یک میلیون و 346 هزار و 216 تردد خروجی وسایل نقلیه از استان ثبت شده است، افزود: 4.

53 درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز با بیان اینکه در این مدت سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز 78.

4 کیلومتر در ساعت بوده است، گفت: رانندگان حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع 141 از آخرین وضعیت راه های استان و کشور مطلع شوند تا دچار مشکلات احتمالی ناشی از شرایط ناپایدار جوی در طول راه ها نشوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل راهداری البرز، شادفر با اشاره به پیش بینی های هواشناسی و بارش باران و احتمال بارش برف و لغزندگی جاده ها به ویژه در مسیرهای کوهستانی استان از مسافران خواست که با صبر و بدون شتابزدگی و با رعایت دقیق قوانین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان البرز

ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان البرز