مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 17:172022-03-21سياسي

برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری کردستان به ‍مناسبت ایام نوروز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروزمسابقه ای با عنوان جاذبه های گردشگری کردستان در صداو سیمای استان برگزار می شود.

- ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروزمسابقه ای با عنوان جاذبه های گردشگری کردستان در صداو سیمای استان برگزار می شود.

یعقوب گویلیان روز یکشنبه 1 فروردین ماه 1401 در این باره، اظهار داشت: این سری از مسابقات در دو بخش صدا(رادیو) و سیما از اول فروردین ماه سال جاری آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، افزود: در این مسابقات سوالاتی در ارتباط با جاذبه های گردشگری استان در ویژه برنامه های تلوزیونی سالی تازه هاته وه و برنامه رادیویی گوله باخ مطرح و هر روز به دو نفر از کسانی که به سوالات پاسخ صحیح بدهند جوایز نفیسی از سوی این اداره کل اهدا می شود.

اوعنوان کرد: این مسابقه پیامکی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان و صداوسیمای استان، با هدف شناخت و معرفی آداب و رسوم و مکان های کمتر شناخته شده به عموم مردم برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری کردستان به ‍مناسبت ایام نوروز

برگزاری مسابقه جاذبه های گردشگری کردستان به ‍مناسبت ایام نوروز