مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 18:372022-03-21سياسي

ضرورت تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پایدار در شیراز


رییس شورای شهر شیراز با بیان اینکه شهرداری این کلانشهر باید نگاه ویژه ای نسبت به توسعه گردشگری استان فارس داشته باشد، بر ضرورت تبیین مدل و راهبردهای توسعه گردشگری پایدار با رویکرد دانش بنیان در شیراز تاکید کرد.

- مهدی طاهری دوشنبه اول فروردین با حضور در ستاد مرکزی اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز، یکی از بهترین راه های رفع مشکل بیکاری در فارس و شیراز را رونق هرچه بیشتر گردشگری به ویژه گردشگری مذهبی و سلامت عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه فارس سومین حرم اهل بیت (ع) در کشور است، افزود: هزار و 400 بقاع متبرکه در شهر شیراز وجود دارد که ظرفیت مناسبی را در زمینه گردشگری مذهبی دارد.

به گفته این مقام مسئول، افق شهر شیراز در سال 1404 اینگونه است که شیراز با استفاده از ظرفیت های مذهبی که در این کلان شهر دارد باید شهری درخشان با رویکرد الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد.

طاهری با بیان اینکه صنعت گردشگری در ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: در صنعت گردشگری بخش های دولتی و خصوصی مکمل یکدیگر هستند و نبود یکی از آن ها باعث بروز ناکارآمدی دیگری می شود، لذا باید بخش دولتی و بخش خصوصی هر یک در جایگاه خود قرار بگیرند تا شاهد رشد و شکوفایی این صنعت در کشور و استان فارس باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پایدار در شیراز

ضرورت تبیین راهبردهای توسعه گردشگری پایدار در شیراز