مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 18:522022-03-21سياسي

مجاهدت و شجاعت کارکنان انتظامی مایه آرامش است


نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه وجود پلیس افتخار آفرین است گفت: مجاهدت و شجاعت کارکنان انتظامی مایه آرامش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با فرمانده انتظامی کردستان و مسئولان انتظامی استان بیان داشت: ما همواره شاهد مجاهدت، از خودگذشتگی و ایثار کارکنان انتظامی استان هستیم که خوشبختانه با رفتار و اخلاق به مردم خدمت می کنند.

  وی با بیان اینکه امنیت در استان کردستان حاکم است، افزود: ما مدیون شهداء و کارکنان انتظامی هستیم، که با نثار جان خود برای امنیت و آسایش تلاش می کنند.

  نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کارکنان انتظامی استان با معنویت و روحیه جهادی در همیاری مردم پای کار هستند که جای شکر دارد.

  حجت الاسلام پورذهبی شجاعت پلیس را مثال زدنی دانست و افزود: مجموعه انتظامی با توجه به گستردگی ماموریت هاعملکرد خوبی از خود ارائه داده و این امر موجب یأس دشمنان و معاندان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما در طول سال شاهد هوشمندانه عمل کردن پلیس هستیم که این امر نشان از مدیریت خوب سردار فرمانده انتظامی استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجاهدت و شجاعت کارکنان انتظامی مایه آرامش است

مجاهدت و شجاعت کارکنان انتظامی مایه آرامش است