مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 20:022022-03-21سياسي

بهره ‍ برداری از بندرگاه خمیر تعمیق تجارت دریایی محلی بدنبال دارد


نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، بهره برداری کامل از بندرگاه خمیر را اقدامی مهم در تقویت و تعیمق تجارت دریایی محلی و منطقه ای دانست.

- ، احمد مرادی عصر دوشنبه در حاشیه بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بندرگاه خمیر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ایده احداث بندرگاه چندمنظوره خمیر از همان ابتدا توسط صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور دنبال و در زمانی که وی در هرمزگان مسوولیت بنادر استان را داشت، انجام گرفت، اما متاسفانه بعد از دوره وی، توقف طولانی مدت این طرح باعث نگرانی هایی شد که خوشبختانه با مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان این طرح در دولت سیزدهم دوباره سرعت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرستان بندرخمیر دارای ظرفیت های بسیار قوی و مناسبی در حوزه دریانوردی و امور بندری و تجاری است، گفت: همه باید تلاش کنند که این طرح مهم بندری و دریایی در موعد مقرر، عملیاتی شود و در دسترس مردم و تجار و صادرکنندگان قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تاکید کرد: در تمامی طرح های دولت انتظار ما از مسئولان این است، وعده هایی که به مردم داده می شود، سر موعد مقرر به بهره برداری برسد و از طرفی از ظرفیت نیروی انسانی بومی مورد نیاز در این طرح ها بکار گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره ‍ برداری از بندرگاه خمیر تعمیق تجارت دریایی محلی بدنبال دارد

بهره ‍ برداری از بندرگاه خمیر تعمیق تجارت دریایی محلی بدنبال دارد