مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 20:122022-03-21اجتماعي

فرمانده مرزبانی: پایش تصویری و تقویت مرز در اولویت کار مرزبانی است


فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه پایش تصویری، انسداد و تقویت مرز را در اولویت کار مرزبانی قرار دادیم، گفت: با نصب دوربین روی البسه مرزبانان قرار است از نقطه صفر مرزی تا مرکزیت کشور مورد پایش تصویری قرار گیرد.

-     به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، سردار احمدعلی گودرزی امشب در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان آستارا اظهار کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته، امسال گردشگران زیادی به استان گیلان سفر خواهند کرد، به همین دلیل نیروهای امدادی خود را در نوار ساحلی و مرزی استان به ویژه شهرستان آستارا تقویت کرده ایم.

  وی با بیان اینکه در اواخر سال گذشته تعداد زیادی خودروهای تاکتیکی و شناورهای عملیاتی به دریابانی استانهای مرزی ازجمله گیلان و اردبیل الحاق شده است، افزود: امسال دریابانی را ملزم کرده ایم تا تعامل با جمهوری آذربایجان را در دستور کار خود قرار دهد.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به جلسات برگزارشده بین مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان تصریح کرد: ارتباط و هماهنگی در حوزه معاهدات مرزی، تسهیل در تردد خودروها و استفاده مرزنشینان از رودخانه آستاراچای ازجمله دستاوردهای جلسات برگزارشده می باشد.

گودرزی با اشاره به کشف 6 هزار و 500 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در سال گذشته توسط نیروهای مرزبانی در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی: پایش تصویری و تقویت مرز در اولویت کار مرزبانی است

فرمانده مرزبانی: پایش تصویری و تقویت مرز در اولویت کار مرزبانی است