مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 20:172022-03-21اقتصادي

بندرگاه چند منظوره خمیر تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد


معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بندرگاه خمیر تا پایان سال جاری مورد بهره برداری تجار، صادرکنندگان و دریانوردان قرار می گیرد.

- ، علی اکبر صفایی عصر دوشنبه در دومین روز سفر خود به استان هرمزگان و در حاشیه بازدید از بندرگاه خمیر اظهار داشت: درحال حاضر اسکله های این بندرگاه نصب شده و امیدواریم با ساخت یک رمپ که کار مواد معدنی را انجام دهد و کار محوطه سازی و تجهیزات مورد نیاز این بندر در سال جاری تکمیل و با عملیاتی شدن کامل این بندر تا پایان سال 1401 شاهد خدمات مطلوب و رونق شهر خمیر باشیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح بندرسازی با مدیریت و راهبری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حال انجام است، خاطر نشان کرد: براساس پیش بینی ها، این طرح بندرسازی در سال جاری مورد بهره برداری و استفاده تجار، صادر کنندگان و دریانوردان قرار می گیرد.

وی ظرفیت پذیرش شناورهایی تا پنج هزار تن را برای این بندرگاه پیش بینی کرد و یادآور شد: احداث بندرگاه خمیر در این منطقه، باعث فعال شدن معادن خمیر، حضور و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پسکرانه، ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه خمیر و استان و در نهایت رشد و توسعه و رونق بخشی به زندگی مردم خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طرح چندمنظوره بندرگاه رونق قابل توجهی را در شهرستان بندرخمیر به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرگاه چند منظوره خمیر تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد

بندرگاه چند منظوره خمیر تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد