مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 20:222022-03-21اقتصادي

اجرای طرح نوروزی در پایانه مسافربری رفسنجان/ هیچگونه افزایش نرخی نداریم


مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، پایانه مسافربری رفسنجان با بسیج کلیه نیروهای خود با همه توان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و مراجعان است.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری رفسنجان از آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی، پایانه مسافربری رفسنجان با بسیج کلیه نیروهای خود با همه توان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران و مراجعان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا سلمانی اظهار کرد: همزمان با تحول طبیعت و آغاز سال نو، پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان با ایجاد فضایی شاداب و با نشاط به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می رود.

وی از اجرای طرح نوروزی خبر داد و گفت: طرح نوروزی پایانه مسافربری شهرداری رفسنجان از 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد که در این طرح امکانات رفاهی برای رانندگان و مسافران نوروزی پیش بینی شده است.

سلمانی هویت بخشی به سیمای پایانه با آذین بندی و چراغانی، زیباسازی نمای پایانه، آسفالت محوطه انبارها، آماده کردن اتاق رانندگان، اتاق شیردهی برای بانوان، فضای انتظار محوطه را از اهم فعالیت های پایانه مسافری رفس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نوروزی در پایانه مسافربری رفسنجان/ هیچگونه افزایش نرخی نداریم

اجرای طرح نوروزی در پایانه مسافربری رفسنجان/ هیچگونه افزایش نرخی نداریم