مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 20:322022-03-21پزشكي

مسمومیت غذایی؛ شایع ترین علت مراجعه مسافران به پایگاه های هلال احمر


شایع ترین علت مراجعه حضوری مسافران به پایگاه های هلال احمر، عوارض ناشی از مسمومیت غذایی است.

- ، پیرحسین کولیوند پیش از ظهر امروز برای بررسی روند امدادرسانی به مسافران در پایگاه ها و پست های نوروزی این جمعیت از پایگاه هلال احمر در عوارضی تهران قم بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: طرح نوروزی هلال احمر از روز 25 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، و امدادگران و جوانان جمعیت در این طرح، علاوه بر ارائه خدمات بشردوستانه به هموطنان و مسافران نوروزی، در حوادث مختلف چه تصادفات جاده ای و چه دیگر حوادث، خدماتی ازجمله درمان سرپایی هم ارائه می دهند.

رییس جمعیت هلال احمر ادامه داد: تصادفات جاده ای در صدر حوادثی که هلال احمر پوشش می دهد قرار دارد اما بیشترین حجم مراجعه حضوری مسافران به پایگاه ها و پست های نوروزی هلال احمر در پنج روز ابتدایی اجرای طرح نوروزی، به دلیل عوارض ناشی از مسمومیت غذایی از جمله سرگیجه، حالت تهوع، سردرد، اسهال و استفراغ و … بوده است.

کولیوند افزود: استفاده از مواد غذایی مانده و فاسد شده و همچنین خرید از رستوران ها و غذافروشی های غیراستاندارد و غیرمعتبر بین راهی منجر به مسمومیت مسافران می شود که البته استفاده از غذاهای بین راهی در میان بیماران مراجعه کننده شایع تر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت غذایی؛ شایع ترین علت مراجعه مسافران به پایگاه های هلال احمر

مسمومیت غذایی؛ شایع ترین علت مراجعه مسافران به پایگاه های هلال احمر