مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 21:572022-03-21ورزشي

دردودل حسن اشجاری با هواداران سپیدرود/حرمتم را نگه نداشتند


حسن اشجاری سرمربی سپیدرود که به شکل غیرمنتظره از سپیدرود کنار گذاشته شد با هواداران سپیدرود دردودل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در هفته ای که گذشت هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت با تشکیل جلسه ای به پایان همکاری این باشگاه با مدیرعامل و سرمربی این تیم رأی داد.

  تیم تحت مدیریت حسن اشجاری که با مشکلات متعدد مالی وعدم وجود امکانات حداقلی و با دست خالی موفق شد از 17 بازی 26 امتیاز کسب کند و با فاصله 7 امتیازی از صدر جدول همچنان شانس برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال ایران دارد.

  با وجود شانس سپیدرود برای صعود به دسته یک مدیران این تیم تصمیم گرفتند دست به تغییر مربی بزنند و مربی جدیدی جایگزین اشجاری باتجربه کنند.

  بعد از گذشت سه روز از این اتفاق حسن اشجاری در مطلبی منتشر شده در صفحه اجتماعی اش نوشت:  سلام خدمت هواداران واقعی تیم سپیدرود و فوتبال گیلان در آخرین روزهای سال هیات مدیره و مالک تیم تصمیم به قطع همکاری با بنده و همکاران عزیزم گرفتند.

  به اینکه با بدترین شکل ممکن حتی حرمت مارو هم نگه نداشتند و بدون مذاکره با ما اینکار رو کردند کاری ندارم، در اینکه نیم فصل در جلسه بین مدیر عامل و مالک تیم ازشون خواستم که اگه میل به قطع همکاری دارید الان انجام بدید و صحبتهای پر از تظاهر و ریا مالکم کاری ندارم، در اینکه با چه بدبختی او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردودل حسن اشجاری با هواداران سپیدرود/حرمتم را نگه نداشتند

دردودل حسن اشجاری با هواداران سپیدرود/حرمتم را نگه نداشتند