مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 22:222022-03-21سياسي

اسکان 40 هزار مسافر در قم در آخرین روز سال 1400


دبیر کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان از اسکان نزدیک به 40 هزار مسافر در فضاهای مسقف قم در آخرین روز سال 1400 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع رسانی و راهنمایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، در جلسه کمیته اسکان این ستاد که عصر امروز در سالن شهید زین الدین فرمانداری قم برگزار شد، گزارشی از وضعیت اسکان و ارائه خدمات به زائرین در ایام آغازین سال جدید مطرح شد.

علی رضا ارجمندی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با اشاره به حجم بالای مسافرین ورودی به قم در ایام آغازین سال، افزود: تمام ظرفیت آموزش وپرورش و فضاهای سرپوشیده در نظر گرفته شده برای مسافرین به کار گرفته شد.

وی با اشاره به ادامه روند ورود مسافرین به قم طی روزهای آتی، گفت: مشارکت  دستگاه های اجرایی، اماکن مذهبی و تکایا و نیز مدارس برای تامین فضای مسقف بسیار کارگشا بود و لازم است تا در صورت امکان این ظرفیت ها برای روزهای آینده افزایش یابد.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری قم در ادامه از اسکان نزدیک به 40 هزار نفر در 29 اسفندماه در قم خبر داد و گفت: از این تعداد 24770 نفر در اماکن و فضاهای مسقف مهیا شده و مابقی نیز در اماکن رسمی مثل هتل ها و مهمان پذیرها و سایر محل های اقامتی اسکان داده شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان 40 هزار مسافر در قم در آخرین روز سال 1400

اسکان 40 هزار مسافر در قم در آخرین روز سال 1400