مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 فروردین 1401 ساعت 22:372022-03-21فرهنگي

زهره قایینی برنده جایزه جهانی ترویج خواندن شد


زهره قایینی از ایران برنده جایزه ترویج گر برجسته خواندن ایبی- آی رید IBBY-iRead سال 2022 شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتابک، پایگاه اطلاع رسانی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان اعلام کرد، زهره قایینی از سوی دو نهاد معتبر ادبیات کودکان در جهان نامزد جایزه ایبی- آی رید سال 2022 شده بود، و امروز برگزیده این جایزه شده است.

در این خبر آمده است منتظر اطلاعات تکمیلی باشید.

جایزه ترویج گر برجسته خواندن ایبی- آی رید IBBY-iRead (من می خوانم) را بنیاد آی رید شنژن با همکاری دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (ایبی)، برای قدردانی از ترویجگران برجسته کتاب خوانی در گستره جهانی، بنیاد گذاشته است.

دو نهاد معتبر ادبیات کودکان، شورای کتاب کودک به عنوان شاخه ملی ایبی در ایران، و شاخه ملیِ ایبی در کشور کانادا، امسال زهره قایینی را به عنوان نامزد این جایزه معرفی کرده بودند.

نادر موسوی، نویسنده، آموزشگر و مروج کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان افغانستانی مناطق مهاجرنشین ایران نیز دیگر نامزد معرفی شده از سوی شورای کتاب کودک برای دریافت جایزه ایبی- آی رید 2022 بود.

زهره قایینی مدرس، نویسنده و پژوهشگر در گستره فرهنگ و تاریخ کودکی، از پایه گذاران موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان ، یکی از دو نویسنده اصلی مجموعه ده جلدی تاریخ ادبیات کودکان و نویسنده کتاب تصویرگری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهره قایینی برنده جایزه جهانی ترویج خواندن شد

زهره قایینی برنده جایزه جهانی ترویج خواندن شد